PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS



Šios prekių grąžinimo sąlygos galioja tik prekes perkant tik per elektroninę parduotuvę. 

    1. Kokybiškos prekės
      1. Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui elektroninėje parduotuvėje užsakytas arba nusipirktas Prekes:
        1. ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos informuoti Pardavėją jo elektroninio pašto adresu artbysida@gmail.com (kai Prekes įsigyja Vartotojas, nesusikūręs Paskyros) arba informuodamas per Paskyrą (kai Prekes įsigyja Naudotojas, susikūręs Paskyrą) užpildydamas jam pateiktą Sutarties atsisakymo formą ir pridėdamas reikalingus dokumentus (pirkimo čekis ir (arba) sąskaita faktūra).
      2. Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos Prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir kitus su Preke susijusius dokumentus (jei buvo išduoti). Jeigu Prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti Prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už Prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų. 
      3. Šių sąlygų tvarka grąžinant Pirkėjui už Prekes bei jų pristatymą Pirkėjui sumokėtus pinigus, pinigai per 14 (keturiolika) darbo dienų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
      4. Jeigu grąžinamos Prekės buvo pristatytos per kurjerį, t. y. Pirkėjas pasirinko prekių pristatymo būdą, kuris yra apmokestinamas papildomu paslaugos mokesčiu, Pardavėjas turi teisę iš Pirkėjui grąžinamos už Prekes sumokėtos sumos išskaityti Pardavėjo dėl Prekių pristatymo patirtas išlaidas.
  • Prekės su trūkumais
      1. Įsigijus nekokybišką Prekę, Pirkėjas turi teisę: 
        1. per 14 (keturiolikos) dienų terminą nuo trūkumų paaiškėjimo dienos turi teisę reikalauti Pardavėjo nekokybišką Prekę pataisyti arba pakeisti tinkamos kokybės Preke; 
        2. Pardavėjui nepataisius Prekės ar jos nepakeitus per 14 (keturiolikos) dienų laikotarpį, Pirkėjas turi teisę reikalauti sumažinti Prekės kainą arba nutraukti Sutartį. 
      2. Prekės laikomos nekokybiškomis, jei pasibaigęs Prekių galiojimo terminas, Prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki Prekių perdavimo Pirkėjui yra pakitusi Prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, Prekės yra pažeistos mechaniškai, pažeistos jų pakuotės ar yra kitų Prekių kokybės trūkumų.
      3. Pirkėjas neturi Prekės grąžinti, jeigu Prekės jos yra neesminiai, nedarantys įtakos Prekės funkcinėms savybėms, tinkamam naudojimui ir (ar) nekeičia Prekės išvaizdos. Pardavėjui pripažinus, kad Prekės trūkumai yra esminiai, Pardavėjas per protingą terminą savo sąskaita atliks Prekės pataisymą ar pakeitimą (jei tai įmanoma). 
      4. Jeigu Prekės trūkumas bus Pardavėjo pripažintas esminiu, Pirkėjas, turės teisę reikalauti nutraukti Sutartį ir susigrąžinti Prekės kainą arba reikalauti sumažinti Prekės kainą. 
      5. Garantija nesuteikiama jei Prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį arba sugadinta mechaniškai.